tirsdag 29. september 2009

P to the YSJ prti.

På mandag hadde Helene bursdag, og dette ble feiret med stoooor pysjamas party i gymsalen på kvelden. Jeg har aldri vært på en så morsom alkoholfri fest før, den tok av! Det var bl.a. fellesdanser, sceneunderholdning og putekrig<3
Elevrådet har funnet ut at siden denne kvelden var en så stor suksess skal vi ha en sånn felles party en gang i måneden hvor vi feirer de som har hatt bursdag den måneden, WhEEheY!
Her er noen pics fra kvelden
Bursdagsbarnet(hun er fra Karmøy, og jeg elsker dialekta!)




Elin sovnet på fanget mitt på kvelden, hun var så trøtt etter hun hadde vært på jobb stakkars. Hardt å være svensk når du ikke får stipend.
Så har jeg funnet ut at det er noe med Julie og pandaer, legg merke til pandapysjbuksa, pandaskjorta, pandaputa og pandabamsen.

Ellers har det regnet og blåst masse i dag. Det er så mange som klager over været her, men siden jeg er vandt med kristiansundsvær, så merker jeg egentlig ikke noe forskjell :p
Blomsten jeg fikk av bestemor lever enda! Lurer litt på hvordan det skal gå med den når jeg reiser på ferie, blir spennende å se.
I morgen kommer rebziii ;-D
Dessuten så holder jeg på å bli syk! Kraftig hodepine, tett i nesa og hoste, spørs om jeg kommer til å ha influensa i høstferien ;/

2 kommentarer:

Oda sa...

Ser du hvorfor du likte sceneunderholdningen da, tihi;p Ser ut som dere gjør masse artig, gleder meg til å besøke deg over jul. Da skal jeg komme akkurat når dere har pysj- parti!;D

Når er høstferien, og hva skal du for noe?

Ida sa...

Aww, det så max artig uut :D ! Vi har aldri pysj-party ;( Men døøh, syns det regner mere her enn i Kristiansund jeg xD Blir koslig når Rebecca kommer, håper jeg rekker å møte dere <3