søndag 27. september 2009

switch

I går var det De Jærske Olympiske leker dagen. Det eneste vi fikk vite var at gangene skulle kjempe mot hverandre, alle skulle ha likt kostyme og lage en kampsang/rop.
Vi kledde oss ut som ninjaer:
Det var utrolig mange andre morsomme utkledninger også, som f.eks. rubixcube
Første konkurransen var molekyl-leken. Alle skulle gå rundt på gulvet, så sa læreren et tall og da skulle vi danne en gruppe med det tallet. TROR DU IKKE JEG KOM PÅ TREDJE PLASS AV HELE SKOLEN ?! Wohooo! Credz til meg assa ;-)
Ellers var det konkurranser som tautrekking, don't touch the floor, kaste-ball-i-kurv, sekkeløp, sumobryting og klatring i tau. Heldigvis var det sånn at vi skulle velge noen til å representere gangen, og siden jeg ikke er så sportslig av meg, fungerte jeg som cheerleader.
Det var også 4 dommere, som det var omågjort å smiske mest med, for vi fikk smiskepoeng også.
På slutten av dagen fikk vi vite at gangen min, Nedre Mølle, vant hele turneringen! Hurra! På mandag blir det premie, vedder på at det er godteri ;p

Etter middag bestemte Julie, Karine og jeg for at vi skulle være så vågale og kjøpe oss en cider hver som vi skulle drikke på rommet før vi dro på puben om kvelden(siden det koster 70 kroner for en cider på puben, dyrt!) Men da vi kom på butikken, hvem tror du ikke vi ser da? Jo, rektorn! Så da feiga vi ut, og bestemte oss for å kjøpe det på en annen butikken. Vi gikk til neste butikk, og tror du ikke lærern vår var der? ÅJODA, så da var det like før vi feiga ut, men vi tok sjansen på en siste butikk, og da gikk det greit ;-D
Da vi kom hjem var det bare å begynne å kle seg om til kveldens switch-tema, at gutter skal være jenter og jenter skal være gutter. Jeg kjørte baggy joggeklær-stil med bart og stram hestehale.
Det var så mange gutter som så sykt ut som jenter! De levde seg virkelig inn i rollen. Middagen var sykt god, Thailandsk kyllingwok, og underholdningen var morsom, en super kveld for å si det sånn.
Taxi-sjåfør Roy
Russiske Olga
Walter
Transe-Helene
Harry
Eline

Så bar det avsted til puben, hvor det var stappa fullt med utkledde folkehøgskole elever, morsomt!

Nå er det en time til middag, og jeg er sulten! I dag tror jeg ikke det er så god middag, kalvegryte med grønnsaker eller noe, så det blir vell Mc.Donalds til kvelds ;)
Roomiesn min er forresten å besøker noen slektninger i hele dag, så jeg er alene hjemme ;-D
Hun flytter også ut fra onsdag-fredag, siden jeg får besøk av rebecca. Nei, jeg spurte henne ikke om det, hun ville, det var tilogmed hun som foreslo det! Ei venninne av henne har enkeltrom, så hun ville sove over hos henne.
Etter middag skal vi slampe forran tv'n og se himmelblå, gleder meg!

1 kommentar:

Rebz sa...

Vi har også molekyl-leken på skolen vår, heah!
Haha, holdt på å dø av bildene! ;D

Så snillt at hu ¨flytter ut¨, men føler nesten jeg kaster hu ut, men om hu vil det selv, er det vel greeit ;>