fredag 11. september 2009

All we need is love

Jeg må si at dagene har vært psycko hektiske i det siste. Nedre Møllebakken(gangen min) skal ha elevkveld i morgen. Det vil si at vi skal ordne en kveld for heeele skolen, alle 93 elevene og 9(?) lærere. Kvelden skal inneholde middag, 60 minutters sceneshow, dessert/te/kaffe, koseunderholdning og allsang i stua på ca. 75 minutter. Vi må også velge et tema og dekorere skolen. Dette fikk vi beskjed om for litt mindre enn to uker siden. S T R E S S !
Så derfor har vi jobbet hardt med dette hver dag denne uka. Mellom hvert måltidene og helt til skolen stenger gymsalen 23.30. Da er vi helt utslitte så da er det bare å hoppe til sengs.
Temaet vi valgte er Hippie, så hele skolen må kle seg ut, og vi har klipt tuuuusen peace-tegn og fargerike blomster til å henge rundtomkring. Jeg og Julie er kjøkkensjefer så vi skal lage pita med kylling til 102 personer, og skjære opp frukt ;o
Generalprøven i kveld gikk bra så jeg tror dette blir et knakende show! Men jeg gleder meg til i morgen kveld etter 23, da vi står igjen med all oppvasken. Det skal bli så utrolig deilig å bli ferdig med denne kvelden.

I går begynte jeg på strikking-valgfag, så nå har jeg lært meg hvordan jeg legger opp masker, og jeg er stolt av det! Jeg har begynt å strikke ei lue, men får se hvor langt jeg kommer før jeg blir lei. Har på følelsen av at jeg ikke kommer til å fullføre den ;p
Jeg fikk også post i går ;-D Det var den pakken jeg hadde ringt hjem og bedt om, så jeg visste hva det var. Men nedi eska lå det også en pose med masse tyggis og drops. KOSELIG! Jeg elsker surprises i posten.
I kortimen i går sang vi "Somewhere over the rainbow" tre stemt, og fyfasan så fint det var ! Jeg satt med gåsehud hele tiden! Tipper vi skal framføre den i foreldrehelga i november, det blir gøy;)

HaHa, tror ikke det er så mye fjell i hellas, for når vi skulle på prekestolen stilte grekeren(rommiesn min) opp i dongribukse, converse, liten veske og skinnjakke. LOL! Off, stakkars, jeg sa hun måtte skifte, så det gjorde hun.

Silje(venstre) tror jeg er den morsomste personen jeg noengang har møtt! Digger henne!
Katerina har skjulte talenter! Hun spiller både piano OG gitar.

3 kommentarer:

Rebz sa...

Aw, bassist med RØDT hår ;D

Ønsker meg lue til juul btw! Hadde en hendelse med min igår, can tell you later!
Liker hippie-temaet btw! Film det ;)

Oda sa...

Jeg ønsker meg pannebånd og strikkekurs til jul!!;D

Alex sa...

Hehe, bassisten heter Fingar, sykt!

Skal se hva jeg rekker, strikke og hekle kunnskapene mine er fortsatt på bånn, men jeg har jo et par måneder til på meg ;)))