fredag 4. september 2009

Jeg så en kjendis i Stavanger!

Nå ble du vell spent på hvem jeg så tenker jeg. Jeg så *trommevirvell* Unni Lindell! Jeg vet,
det var ikke så big deal, men hun er kjent!

Stavanger by er så koselig! Jeg elsker å bare gå rundt i de søte små gatene, som faktisk inneholder mange butikker, og ikke bare søte hus.
Dagene går som regel i det samme, så jeg har ikke så mye å blogge om egentlig.
I dag var vi på konsert med "musikklinja". De spilte bl.a. Use Somebody med kings of leon. Svarte banan, så flink den kjekke vokalisten var!
Til middag i dag var det bakt potet med baconfyll, NAM ! Jeg klager ikke på maten her hvertfall. Eller utenom i overigårs, da var det kjøttpudding, noe som jeg ikke er så begeistret for, så da ble det en tur til McDonalds ;-)
I dag har jeg vært flink, og vasket kjøkkenet og rommet vårt. Nå gjenstår det bare å sortere klærne mine, så jeg lettere kan finne klær om morgenen, og slipper å dra ut hele skuffen, og rote gjennom alt HVER morgen.
Nei, nå er det hobbytid, perlene mine roper på meg. I dag er det faktisk fint vær også, helt sykt! Det har jo regnet i strekk i to uker nå. Da tar jeg med hobbysakene ut, så snakkes ;-*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei jenta mi:)Nå har jeg lest bloggen din.koselig at du møtte en kjendis.Tenker det var hart å se de på varmestua.Ja vi er heldige som har det så bra.Mye elendighet over alt,derfor er det godt at det er noen som bryr seg.Møtte kobra i dag var nede på den sjappa på kaia og kjøpte vårruller.Hun skulle be meg og gutta på middag når kjøkkenet hennes var ferdig.Hun er koselig.Vi skal ha voksenbursdag i morgen,GLA I DEG:)Stor klem fra mamma og guttene

Anonym sa...

Hei Alex.
ser nå ut som du har det flott.
Storby med kjendiser.
Skjønner at jeg ikke ser deg i høstferien, men det er da ikke lenge til jul
Kos deg.
Klem Kitty

Siri sa...

heeeerlige byen der! :D

Andrea sa...

jeg kommenterer masse tenk!