tirsdag 1. september 2009

Hey YOU!

Alle vennene mine får brev og pakker, og det ser så utrolig koselig ut! Vi har posthyller på skolen, så alle ser hvem som har venner og ikke. Min hylle har vært tom siden dag 1 !
Jeg ønsker meg alt fra koselige brev, kort, tegninger, fotobilder, pakker, YOU NAME IT! Veggene rundt senga mi er helt tomme, så hadde vært fint med noe å henge opp der (a)

Adressa mi er:
ALEXANDRA HANSEN
JÆREN FOLKEHØGSKOLE
4352 KLEPPE

såååå lett var den!
Jeg ønsker(les: forventer) helst å få brev/kort fra BRASIL, STAVANGER, SKJEBERG, FREI, BERGEN, TRONDHEIM, KRISTIANSUND, OSLO, eller uansett hvor enn du er i verden ;-)
Så nå håper jeg du slipper alt du har i hendene, og løper bort til brevpapiret. Det hadde vært supert ;-D
Men nå skal jeg spise thai-mat middag, blogges!

2 kommentarer:

annelise sa...

linker deg også ;))
Vi kan bli brevvenner ;D

Ida sa...

Jeg skal sende post til deg !! Men da må du sende til meg ooog! Til oss leser de nemmelig opp i mikrofonen hvem som har fått post :D jeg får aldri.... Sååå addressen min kommer sooon ;))