tirsdag 22. september 2009

Can you paint with all the colors of the wind?

I morgensamlingen i dag sang vi pocahontas sangen "Colors of the wind", og siden har jeg hatt den på hjernen. Den er så utrolig fin! Nå har jeg funnet fram akkordene til Katerina, så nå skal hun lære seg den på gitar, yey ;-D
Jeg har også fått post i dag ! 2 tilogmed ! Den ene ble jeg overlevert på morgensamlingen for det var noe nedi konvolutten, så kontordama var redd for at noen skulle stjele det. Det var et supersøtt brev fra søskenbarnet mitt Ida, og inneholdt 2 søte telys og en rull hjerteteip. SuperSøtt! Og da vi skulle gå til lunch kommer Raggis hoppende bortover gangen og roper at jeg har fått brev i posthylla mi. ALLE i gangen snur seg grønne av missunnelse. Denne gangen var det fra Andrea. JÆVLI DIGG BREV! Jeg fikk også et bilde av meg og hu, som jeg skal henge opp på veggen, med hjerteteipen ;-D

Ellers har jeg ikke gjort så mye i dag, som alle andre tirsdager. Fri fra 12-19. Så er det kor en time, før kveldsmat og fri igjen. Vi har starta ny tradisjon da; grey's anatomy kveld i stua. Det er kos!
Mens alle andre sov formiddagslur i dag fikk jeg oppdatert meg på surfthechannel fronten. Nå er jeg fullt oppdatert på one tree hill, gossip girl og grey's.
Jeg har også strikket to barne luer i dag, kjempesøte ;-)

Fant forresten to bilder på mobilen fra lørdagen. Bra jeg husker at jeg tok de ;)


Se den superdigge te-koppen tante Nina har! Elsk!

I dag er det akkurat en uke til Rebzi kommer og besøker meg, gleder meg!
Nå skal jeg bare lage en dusk til lua, før jeg køyer. Rart så trøtt jeg er om kvelden her asso. Tar på å være sosial ;-D

2 kommentarer:

Animalphan sa...

Å, det høres så koslig ut å være på forlkehøgskole! Alle folkene og koslige aktivitetene hele tiden.. *sukk* Bra at du koser deg! ;)

Rebz sa...

Gleeder meg til å komme <3