søndag 13. september 2009

FOR EN FANTASTISK KVELD !


Kvelden i går var ubeskrivelig! Etter MYE jobbing ble det er super vellykka kveld! Vi hadde laget nok mat, showet var en suksess, og kosestunden ble bra. Etter denne "oppgaven" har alle på gangen her fått mye bedre kontakt, og det er så mange koselige folk her. Jeg elsker gangen min <3>Vi fikk masse skryt av både lærere og elever etterpå, så de syntes også at kvelden var vellykka. Etter at vi hadde ryddet og vasket opp dro vi rett på puben. Der var omtrent heeeeele skolen, KOSELIG! Det ble masse allsang og dansing ;-D


Jag gillar dej (Y)


Fingar

Allsang er viktig !
HippieJohnny, korlærer'n, artig kar

I dag skulle jeg egentlig inn til Stavanger for å besøke Ida, men det er jo INGEN busser som går fra Kleppe på søndager! Syykt unødvendig. Så da får jeg bare være her å kose meg med de nye søte vennene mine. Alle har begynt å snakke om hvor trist det blir i Mai, jeg merker jeg kommer til å døøø!

5 kommentarer:

Rebz sa...

Så søøte dere er ;)
IKKE snakk om mai!

Anonym sa...

Huff, du må da ikke snakke om mai nå, - du har da et helt år....
Tenk alex, at det skulle bli så bra da...
Kitty

Oda sa...

Haha, jeg merker jeg synes det er artig at mamma har blitt så ivrig på blogger! Like før hun fikser seg egen nå sikkert;p Men er enig med mamma, ikke tenk på mai. Du har jo fortsatt hele året igjen!!;)

Rebz sa...

ønsker meg sånn hårbånd du har på deg, sånn btw
; )))

Alex sa...

du kan få det, for jeg skal aldri bruke det igjen ;)))