torsdag 24. september 2009

På Jæren, ja her trivas me !

I dag har jeg ikke gjort noe spessielt. En helt vanlig dag rett og slett. Middagen i dag var litt spesiell da; Meksikansk sprøstekt sei med nacho-salat. Skeptiske satte vi oss til matbordet, og tenkte at i dag BLIR det Mc. Donalds mat til middag, men tror du ikke maten smakte himmelsk? Det var noe av den beste fisken jeg har smakt! Det var fisk og salsa sammen som var ovnsbakt, ris, nacho-salat, salsa saus og rømme. Vet det ikke høres godt ut, men det var det ! Anbefales!

I dag fikk jeg det nye kameraet mitt i posten, yey, jeg fikk post i dag også lissom ;-D Nå ligger det på lading, og i morgen skal jeg prøve det ut.

Vi er også en gjeng som har begynt å se på Himmelblå. Bestemor har jo snakket så mye om at den serien er så bra, så var det ei her som hadde med seg sesong 1 og 2, så nå er vi i gang. Vi så fire episoder i dag, og jeg liker det! Det er en kjempekoselig serie.
Siden jeg har sluttet med potetgull, kjekser og muffins også så satt jeg å spiste jødekaker mens de andre gomlet sjokolade og sørlandschips. Da gråt hjerte mitt litt! Gleder meg til høstferien, da skal jeg ha en pause fra godtestoppen også ;-D

I dag skulle jeg egentlig lage Nora's sjokoladefondant, men så lat som jeg er så gadd jeg ikke gå på butikken ;o Men jeg skal ta mot til meg å gjøre det en dag snart nå ;)

2 kommentarer:

Rebz sa...

Gleder meg til høstferien ;D
Og gleder meg til maten på skolen din, haha!
Her var det fårikål+medister kaker idag, ææææsj

Anonym sa...

hei vennen.så trivelig at du likte serien.er oppe hos mamma nå skal ligge her i natt ha en flott helg glad i deg helgaklem bestemor