fredag 2. oktober 2009

STRESSA!

Om nøyaktig en halv time sitter vi i en maxi-taxi på vei til flyplassen. Alt er pakket, og rommet er ryddet. Nå loker vi på rommet, og BJ(bodøJulie) spiller den ene sangen hun kan på gitar om og om igjen. Kos!
I høstferien 09 skal jeg først til skjeberg og besøke slekta. Mamma og lilleMrcs kommer også nedover, så det blir koselig!
Så neste torsdag drar jeg til Stavanger igjen, og skal tilbringe helga sammen med tante Nina, før jeg drar tilbake på skolen igjen på søndagen.
Det er så rart å si ha det til folka her på skolen. Jeg kommer til å savne de masse !

Rebecca har vært her siden onsdag, og det er rå koselig! Vi var på en spennende busstur i går da vi skulle finne fram til kvadrat. Etter en liten stund fant vi frem. Der møtte vi Marit, og det var utrolig hyggelig å se henne igjen! Jeg og Rebz shoppa litt, mens Marit var økonomisk. Hun er smart!

Da ønsker jeg alle sammen en superduperknallbra høstferie. Lev i nuet, som vi lærer her på skolen ;-)

Ingen kommentarer: