tirsdag 13. oktober 2009

tebage på Jæren

Høstferien var grei. Selvfølgelig kjempe koselig å se igjen mamma og marcus, men som vanlig ble det litt styr med diverse drittunger. Som vanlig!
Slik var høstferien min:
Rebecca kom på besøk, da måtte vi selvsagt på maccern en tur og kjøpe mcFlurry
Jeg lærte henne å strikke, eller hvertfall legge opp masker.
Da vi kom til skjeberg måtte vi selvfølgelig en harrytur til sverige for å kjøpe godis
Masse å velge i ;-D
Etter harryturen ble mamma og rebzi så sliten at de tok seg en blund
Jeg og marlene hadde masse energi igjen, så vi fargela fine prinsesser
Søte Milleah. Den ungen ser kanskje rolig ut, men hun er høyt og lavt, overalt!
Jeg har også vært på peppes og spist oreo-kake. DIGG!
Vært med rebz på skolen hennes en liten tur(legg merke til den kule lua jeg har strikka;))

En liten tur på galleriet til tante.
jeg som har strikket luene deres ja ;-)
Så gikk vi en liten tur i nærområdet der vi bodde hos søskenbarnet mitt (lua til marcus har jeg også strikket, effektiv sjø)

Anny Milleah og Marlene, som vi bodde hos. Strikka luer til dem også ja ;)
Da jeg kom til Stavanger var det så fint vær, så jeg tok med Loyd på en liten tur i nærmiljøet der de bor, siden de har så fine turområder bortforbi huset.
Loyd ;-D

Det var godt å komme tilbake på skolen igjen ja! Roomiesn min er fortsatt i Hellas og kommer ikke tilbake før i morgen kveld, så nå har jeg alenerom. Merker jeg er glad jeg ikke har det til vanlig, er litt skummelt! pluss at da hadde jeg sikkert forsovet meg hver dag ;p
Det mest kjipe ved å ikke ha vært hjemme i ferien er at jeg ikke har hentet noe stæsj å pynte rommet med. Nesten alle har hentet så sinnsykt mye kult, plakater, bilder og diverse til å dekorere på veggene, mens mine vegger er fortsatt like kjedelige. Men i jula skal jeg ta med masse kult nedover.
Etter at jeg fikk sjokk da jeg veide meg i ferien har jeg sluttet med ALT godteri, kjekser og kaker. Jeg har også kuttet ut å drikke så mye te, for sukkeret der kan umulig være bra for tennene. Egentlig skulle jeg ha faste joggedager, men siden kulda har inntatt allerede(og det blir stadig kaldere), så frister ikke det så veldig. Så jeg og Raggis skal begynne å trimme på treningsrommet på skolen. Blir bra! ;-D
I dag har det forresten vært skyfrihimmel og 8 grader. brrr. Jeg har gått i fleece og tykklabber i hele dag. Like!
Surfeklassen var og hentet snø tidligere i dag, så lagde de snowboard hopp på gresset. Var sinnsykt kult! De hoppa på snowboard i shorts og t-skjorte lsm. Hardbarka surfere ass ;) fett.

1 kommentar:

Rebz sa...

Kooselig høstferiee <3

Ojshit! Om du merket det på vekta, har hvertfall jeg noe fryktelig ivente! ;o Du har jo hatt godis-streik og allting, mens jeg har hatt det motsatte. DAMN