mandag 19. oktober 2009

LONDON CALLING !

Aaw, da jeg kom på rommet i går, lå denne kjekspakken på pulten min. På kortet står det: "Tusen takk for at du tok vare på meg mens jeg var syk. xxx Katerina". Aw, har ikke jeg søteste roomiesn så vet ikke jeg ;-)

I går skulle vi egentlig gå med bøsser til inntekt for Care, men her på Kleppe bor det så engasjerte folk så de var overbooka av bøssebærere. Istedet bestemte vi oss for å gå tur i nærmiljøet her. Det er så utrolig mange fine, store hus her! Jeg har enda ikke sett et stygt hus rundt omkring her. Alle er nye og fine. Det er også maaaange lekeplasser rundtomkring, koseligt!


Om et par timer, nærmere bestemt 7, sitter jeg på flyet på vei til London. Kofferten er pakket, ipoden er oppdatert, passet er funnet fram og jeg er klar. Gleder meg masse!! Noe av det vi skal gjøre borti der er å jobbe en dag på et senter for hjemløse, madame tussauds, se lion king-musikalen, covent garden, london eye, besøke aids senteret London Light House, se vaktskifte utenfor Buckingham Palace, og kanskje få en guide tur for å se hvor kjendisene bor ;-D Ta bli braa!
Nå må vi nedpå elkjøp en snartur, for vi har jo selvfølgelig ikke tenkt på at de har annerledes stikkontakter der ;o Håper de har det på elkjøp da !
xoxo Alex ;-*

4 kommentarer:

IdaElen sa...

God tur til London(er litt misunnelig kanskje..)! Häper det blir en knalltur:D

Rebz sa...

AW, MAX MISSUNNELIG!

Anonym sa...

God tur da.
dette blir sikkert bra.
Kitty

Oda sa...

Goood tur!!! Kos deg masse, vennen:) Ta masse bilder. Gleder meg til å høre om turen;D