torsdag 29. oktober 2009

Where you lead, I will follow.

Dagene denne uka består av barnehagen 08-15.30, middag 16, soving til kvelds, sosial i en time, før natta. Sånn gårno dagan.
Nesten ALLE på sosial linja er blitt syke. Vondt i halsen, hodepine og slapp. Svineinfluensa sa'u? Men vi har ikke feber, så satser på at det er bare en vanlig forkjølelse vi dro med oss fra London.

I går regnet det MASSE, og selvfølgelig fikk jeg være med de "store" barna på tur. YESS! Vi pakket på oss masse klær. Jeg hadde på meg strømpebukse, tights, fleecebukse, slampbukse og regnbukse, allikevell frøs jeg! Brrr. Vi gikk til Kleppeloen, der var det en utescene med tak som vi satt under og grillet fiskekaker.
Da vi skulle ut i går hadde jeg på meg hello kitty lua mi (siden det er den eneste lua jeg har) og da lurte barna på om jeg hadde lov å låne Kirsten sin lue. Hun hadde tydeligvis likedan. Etter mye forklaring forstod de at det var min lue. Dagen etter hadde Kirsten med sin lue også. Faren hennes sa hun hadde leta leeenge for å finne den. Så da gikk vi rundt og matchet luer. Morsomt!

Nå har jeg akkurat vært nedpå Jærhagen og hentet pakken jeg fikk av mamma. Yey, en hel eske full av strømpebukser, ullundertøy og tykklabber.
I dag hadde vi komle til middag, og jeg er fortsatt i himmelen! Faderjakob så utrolig godt det er!
I går var det første gang vi hadde noe til middag som vi hadde hatt før. Det er sykt! I morgen er det bakt potet, på lørdag er det betasuppe til middag, og taco til kvelds. Bare så dere vet det ;) Vi hadde syyyykt god middag på tirsdag(?), for da var det stekt ris på thailandskvis med en slags saus greie. YUMMYYYY!

Godteristoppen min gikk forresten rett vest etter høstferien. Kjipt!
Nå skal jeg se Gilmore Girls. Har fått låne siste sesongen av raggis.
JEG ELSKER GILMORE GIRLS :-D

6 kommentarer:

Rebz sa...

Ååååh, LORELAY & RORY!!!
Best du brenner de på cd, og har med hjem til juul! ;D

Oda sa...

Komle?

Alex sa...

komle/potetball/raspeball ;-)

Anonym sa...

vi har jo lik sommerkjole fra gina (headern din)!! :D

Ida sa...

både komle og gilmore girls er DIGG <3 Når drar du hjem til jul?

Alex sa...

oosh, har vi kristine? Den er supersøt ! ;-D

Jeg drar hjem den 20.desember ;p Dua?