onsdag 14. oktober 2009

Kringsatt av fiender <3

Weheey, nå har jeg akkurat vært på posten og hentet en pakke fra pappa. Pakken inneholdt 20 små gaver, og en pose med masse tyggis. I LIKE IT ALOT! De 20 pakkene er pakkekalenderen i år, så får jeg de 4 siste når jeg kommer hjem, siden jeg kommer hjem den 20 ;)
Jeg har faktisk gått ned til jærhagen(senteret) 2 ganger i dag! Det er ikke det at det er så lang, men den siste bakken er drepende! Den er like bratt som den helvettes bakken ved idrettshallen som går opp til busstoppet, bare lengre! Jaja, dagens trim kaller vi det ;)

I går hadde jeg elevsamtale med læreren. Off, jeg hater slike samtaler! Det er så kleint. Egentlig skulle det bare ta 15min, men siden hun var så snakkesalig satt jeg inne på kontoret hennes i en halvtime. Hun er kjempe hyggelig og jeg liker henne kjempe godt, men når hun sitter å stirrer meg rett i øynene i en halvtime blir det litt flaut.
Jorunn(lærern) sa at vi skal ha praksisuke uka før(eller etter, husker ikke) vinterferien, og da kunne vi være hvor vi vil i hele landet og jobbe med hva vi vil, så lenge det er noe med mennesker. Jeg tenkte jeg kunne jobbe i Kristiansund, så kanskje jeg evt. kan få sommerjobb der jeg har praksis. MEN DET BESTE ER AT JULIE SKAL VÆRE MED MEG HJEM OG JOBBE DER HUN OGSÅ! Det blir kjempekos!

På koret i går sang vi en ny sang. Den het Kringsatt av fiender (eller "til ungdommen"), og den er kjempe fin! Det er hvertfall fint når vi synger den firestemt, jeg får gåsehud hver gang ;o

I dag har vi hatt "styrke sterke sider" tema på linja, og da delte Jorunn oss inn i grupper, så skulle vi si skrive noen positive ting om hverandre. De ordene jeg fikk var morsom, fargerik, humørspreder, digg klesstil(wtf lsm), alltid blid, kan stole på. Fornøyd med den ja ;)
Silje har også funnet ut at vi har samme type latter, og det at vi plutselig bryter ut i kraftig latterutbrudd. Jeg hadde ikke tenkt over det før, men hun har faktisk rett! Endelig noen andre som også er sånn lissom :-D

Noe som har sjokkert meg utrolig er været her. Vi har hatt fint vær i 6 dager i strekk nå! Ny rekord. Det er kaldt, 6 grader, men det er helt blå himmel, ingen vind, og bladene på trærne er blitt røde/gule/orange. Kjempefint!

Vi har nå sett ferdig himmelblå(dritt avslutning!!!), så i kveld skal vi begynne på the OC.
Roomiesn kom også hjem i går, og i dag er hun syk. Hun har ligget inne på rommet i hele dag stakkars. Hun har så vondt i halsen at hun ikke klarer å svelge. Best hun ikke smitter meg!

Forresten - i helga da jeg var i Stavanger var det en som spurte meg hvordan det var å være nordlending. SKUFF! Det er søren meg ingen som vet hvor kristiansund er, og de tror enten det er lang nord, eller rett vedsiden av kristiansand. Så i dag har jeg visst folk hvor på kartet KR ligger.
I dag var det tilogmed ei som kom bort til meg og sa at hun ikke skjønner noe av det jeg sier, for dialekta er så utrolig annerledes enn andre dialekter hun har hørt. Jeg snakker ikke mer med henne, for å si det sånn;)
Etter jeg kom hit har begynt å snakke enda "penere" enn jeg gjorde før jeg dro, så jeg får vell høre det av visse mexicanske jenter i jula tenker jeg ;))) GLEDER MEG !

2 kommentarer:

Oda sa...

Haha, spørs om du får høre det hvis du har begynt å snakke enda penere ja!! Da blir det operasjon mobbing i jula;p Men da kan du mobbe meg for å snakke enda bredere. Jeg bor nemlig med en trønder, og begynner å bli litt påvirka...

Anonym sa...

Stakkars deg. skal passe på deg jeg.
Klem Kitty