onsdag 26. august 2009

Ut på tur, aldri sur.

Nå har vi akkurat vært på hyttetur. Vi var der bare et døgn, men det var kjempe koselig! Strendene her er helt syke! Det er syden strender overalt.
Vi spilte koselige spill om kvelden, og lagde taco. Noen badet også, men siden temperaturen lå under 17 grader, lot jeg være.
I dag har vi ingenting å gjøre, fri i hele dag. Så det blir vell en liten tur til sentrum, for å ha noe å gjøre.
Det er så sykt lytt mellom rommene her, at jeg kan høre om folk dusjer eller er på do. Det er litt kjekt for da slipper jeg å stå opp om morgenen for å sjekke om dusjen er ledig. Akkurat nå er det noen som spiller techno et par rom bortenfor. Må inrømme at jeg ikke er så begeistret for techno!
I går var det folkedans i gymsalen. Det var morsomt! 90 stykker som danser samtidig, og det var kompliserte greier, vi måtte skifte partner og danse baklengs ;o
Vi hadde også bingo her en kveld. Dette var frivillig da, men så sosial som jeg er så ble jeg med. Jeg vant ingenting, men det er kanskje like greit siden premiene var godteri. For ja, jeg har sluttet å spise godteri! Jeg har ikke spist siden forrige fredag, og jeg er stolt! Statestikken viser at når du går et år på folkehøgskole legger du i gjennomsnitt på deg 8 kilo på det året. Men jeg skal være et unntak!
Ellers så merker jeg at jeg er mye mer beskjeden enn jeg trodde. Jeg deltar ikke så mye i samtaler når vi er i store folkemengder, som f.eks. i klassen, så de synes vell jeg er den rare stille jenta, men jeg skal slå hardt tilbake etterhvert!
Jeg savner også det å være frekk uten å tenke over det, her kan jeg ikke klage på noens dialekt eller noe!
AW, nå spiller de No Stress! Jeg savner Tyrkia.
Men nå skal jeg gå å være litt sosial, blogges.
åhærregud, det var techno No Stress ;O

3 kommentarer:

Andrea sa...

"Jeg savner også det å være frekk uten å tenke over det, her kan jeg ikke klage på noens dialekt eller noe!"

aaw, du tenkte så gaaale på meg <3

Alex sa...

jaaa, savne dæ Andrea ;-/

Oda sa...

Serr, du har ingen grunn til å være beskjeden, du er jo den knallbrae jenta!

Flink du er som ikke spiser godteri. Her går kostholdet i pizza, rundstykker, kjeks og enda litt mer pizza. Det er nemlig det eneste vi greier å lage selv, haha. Håper maten er litt bedre der du er!

MISSU