tirsdag 11. august 2009

Dugnad (Y)

Mamma hadde sett på værmeldingene at i dag var den siste "solskinnsdagen", og at til uka kommer regnet. Dette førte til at hun arrangerte hagedugnad, altså saging av ved, kjøring, stabling, maling av veranda, you-name-it. 
Siden Rebz fortsatt er i Rhodos, og jeg har verdens lateste brødre, ble det egentlig bare jeg og mamma som bidro på denne dugnaden. Vi fikk assistanse av bestemor etterhvert også, men hun klarte selvfølgelig å få en spiker i foten, så hun måtte chill'n. Herregud, hvem er det som tråkker rett på en planke full av spiker tenkte jeg, rett før jeg også kjente en spiker gjennom skoa. Fyfaan(som Oda ville ha sagt), det var syyykt vondt. Jeg måtte dra en spiker ut av foten - AU! Så i hele kveld har jeg hinka rundt. Spiker i foten er kraftig undervurdert. Det er sykt vondt !

I morgen skal jeg til frisøren - hvis jeg klarer å hinke meg nedover - men jeg skal ikke klippe så mye, bare stusse det litt. Jeg må vell egentlig også begynne å pakke til flyttinga, men jeg er så umotivert! Lurer på om jeg skal ha med ting, bilder, bamser? Blir spennende å se hva jeg finner på.
 Jeg skal hvertfall ikke farge håret mitt rødt igjen, foshoo!
TTYS ;-*

5 kommentarer:

Andrea sa...

heyhey,

du har begynt å blogge igjen! shæmpe bra(y)

Siri sa...

been there, done that!

Andrea sa...

jeg har forresten akkurat begynt å blogge jeg og noo

- hvafaenskaljegbli.blogspot.com


wooooo

Oda sa...

Haha, det var sikkert vondt ja! Jævlig unødvendig å ikke la meg få se det da!;P

Alex sa...

jaja, når du blir lege, DA skal du få være legen min ;-)