torsdag 20. august 2009

fattig student sa'u?

I dag har jeg brukt alt for mye penger! Jeg tror det er nervene;o I går kom jeg på at jeg ikke har førsteskoledagklær, så i dag har jeg kjøpt meg 4 "hverdags"kjoler, ett par gymsko, ett par finsko og diverse småting fra Hennes. Nå skal jeg ikke på shopping igjen før jeg besøker ida og marit i Stavanger!
I går var en historisk dag for Rebz, Ida og meg. Vi stemte nemmelig for første gang. Når jeg gikk inni den "boksen" skjønte jeg ingenting. Det var mange ark og velge mellom, forskjellige farger også. Da jeg tilslutt fant det jeg skulle ha var det masse avkrysninger på det. Jeg kryssa ikke av på noe, og hun dama sa at det var mange som ikke gjorde det.
Det har gått i en del middagsselskaper nå de siste dagene. Alle skal ha "avskjedsmiddag" for oss. I dag var vi til naboene på taco. NAM!
I kveld blir det siste samling av de som er igjen i byen her. Det er neimen ikke mange! Men det blir hvertfall siste gang jeg ser de før jul, for i morgen 18.45(ca) går flyet. Jeg har funnet ut at jeg har en halvtime på meg fra flyet lander, til stavangerflyet letter, og jeg vet ikke hvor jeg skal gå eller noe! JA, DET STRESSER MEG!!

Her er noen bilder fra min, ida og troy's fantastisk kveldsturen i går:
Det var noen syyykt skumle kuer der! De løp etter oss ;O

PS. Koffertene er fortsatt like tomme. Hvordan skal dette gå? ;/

4 kommentarer:

Andrea sa...

heaahe, bra å bruk pænga : D

aw, jeg savner dere - så ut som en fiiin tur! finns det kuer i K? hmm, det har hvertfall aldri jeg sett før.. har ida fått seg ny rød jakke? den var fin.


GLEDER MEG TIL JULA!!!!! ;)))

Anonym sa...

zomg, 30 min er villt lite! be prepeard for allcall over høytaleranlegget (Y) det e arti

Alex sa...

KRISTINE, NO BLEI Æ STRESSA !!!!!!!!!!!!

Alex sa...

Andrea: Kuene er på frei selvfølgelig ;-) Og ja, Ida har fått seg ny rød jakke. Oppmerksom duu ;-D