søndag 23. august 2009

I'm ready to take on the world!

Nå er det like før jeg drar til skolen min. Jeg utsetter det stadig, og nå er jeg på det stadiet der jeg føler at jeg ikke behøver å komme før fem på seks, når programmet for kvelden starter seks.
I går var en herlig dag, for jeg møtte nemmlig Marit i byen. Var godt å se henne ja, hadde jo ikke snakka med henne siden før sommern.
Ellers stoorkoser jeg meg i Stavanger hos tante, onkel og søskenbarnet mitt. De har også fått seg en knall skjønn valp, som minner meg litt om Troy.
Jeg må forresten også skryte litt av meg selv, for jeg fant frem til flyet mitt HELT alene(det at jeg dilta etter en random, teller ikke som hjelp).
Nå gruer jeg meg, nei, jeg gleder meg, eller jeg vet ikke !

1 kommentar:

Andrea sa...

Lykke til på fhs Alex ;;;)

ps:væældi flink med flyene - tommel opp!