fredag 28. august 2009

miss you.

Akkurat nå sitter jeg på rommet og chillern. Vi har akkurat hatt gangmøte, hvor vi planla elevkvelden vi skal ha om to uker. Tema: Hippie. Det blir råå bra! jeg gleder meg ;-D På møtet var det ei som foreslo at vi skulle ta en morsom dans til en Madonna sang, så visste hun dansen, og den kunne jo søren meg jeg også! Så det visste seg at hun hadde også vært med i tensing tidligere.
I går hadde vi den første kortimen. Det var så utrolig morsomt! Merker jeg har savna å synge i kor. Vi sang en morsom sang, så delte vi inn i fire stemmer. Jeg ble alt (as always). Vi har en korlærer, han er sykt flink, og morsom! Han dirigerte alle fire stemmene samtidig;o Credz!
Vi har også hatt vasketime i dag. Vi skal vaske hele internatet 2 ganger i uka (!), sååå det blir mye vasking fremmover;)
I dag fikk vi endelig velge valgfag. Jeg valgte: strikking, tilbehør(lage smykker ogsånn), toving og turgåing. Det blir spennende å begynne med dette ;)
Siden ikke ichat funker (?) så har jeg skaffet meg skype, så IDA, få ut fingern!

I går lærte jeg "gjengen" snikidiot. Det var koselig å spille det igjen, men det ble ikke helt det samme. Jeg savner god gjengen ;/
Nå har jeg endelig hengt opp koselige bilder på veggen, men jeg merker at jeg kansje ikke burde gjort det, for jeg blir så trist når jeg ser på de ;( Det er mye verre enn jeg trodde å flytte helt alene! men det går seg vell til etterhvert. Håper hvertfall det!

Siden jeg ikke har tatt bilder på en stund, slenger jeg inn noen gamle som jeg fant på pc'n til Ida:-D MORSOMT!
dette er forresten innlegg nummer 100 ! Credz til meg ;-)

2 kommentarer:

Rebz sa...

Guuud, nå sitter jeg med tårer i øynene i TV-STUA!

MISS U!

Ina sa...

strikking og vasking.. blir rene husmoren nr du kommer hjem.