tirsdag 18. august 2009

da e æ igang

Pakkinga har endelig starta! Eller jeg har egentlig ikke begynt å pakke da, men jeg har hvertfall funnet frem koffertene. Rommet mitt som var så sykt ryddig for noen dager siden har idag blitt forvandlet til mitt vanlige rotete rom. Sånn blir det alltid rett før jeg skal pakke, må jo dra ut alt jeg har i skapet for å finne ut hva jeg skal ha med meg.
I dag har jeg endelig bestilt meg nytt pass, og da jeg spurte hvor lang tid det tar sa hun at det tar 10 virkedager, og du må selv komme ned å hente det, og ta med det gamle passet ditt. HEAH, bra jeg flytter om fire dager da, og jeg trenger passet i september! Satser på at mamma fikser det, og sender det med ekspressfart nedover til Jæren.

Jeg merker at dagene går raskt nå, og det stresser meg! Jeg har liksom så mye jeg skal gjøre, men jeg gjør ingenting. Jeg må hvertfall huske å forhåndsstemme før jeg drar! viktigviktig, mitt første valg ;o

Istad kom Troy og skrapte på døra mi for å komme inn, så koselig med besøk tenkte jeg, men han la seg rett ned for å sove. For en daff fyr. Gonna miss him!
Sjekke søte pyntefiguren min! Den skal nok pakkes ned i kofferten ja.
Levende lys er undervurdert!
FORRESTEN, her en dag fant mamma furby'n mistenkelig i buret til Troy. Hun bytta batteri på den, og nå virker den jaggu meg! Mamma ble rå happy, så nå har hun noe å trøye seg med om kveldene når vi ikke er hjemme. Artig te ho ;)

4 kommentarer:

Ida sa...

Haha, 10 virkedager er jo SUPERT (Y) men det ordner seg vel ;) Aaw, furby <3
VIS MÆ iChat DUNO :D

Andrea sa...

søte røde koffertan :D

du trenger heldigvis ikke pass for å besøke meg i bergen (A)

Anonym sa...

Linda ftw ;D

Tina sa...

Aww, du må ta med deg bissevoven din ^^