fredag 7. august 2009

Svennebanan

Da er det like før jeg begynner å blogge igjen. Tenkte jeg skulle begynne igjen til høsten, så alle dere kan få lese om mine utrolige spennende dager på folkehøgskolen. Det blir bra, jeg har trua ;)

Jeg har forresten akkurat kommet hjem fra Rhodos. Merket det var godt med en uke ferie nå ja, etter en laaang jobb-sommer. Nå skal jeg bare jobbe 3 dager til på bunnpris, så aldri mer. Merker jeg gleder meg :-D

Akkurat nå driver jeg å sjekker ut hva jeg vil bli når jeg blir stor. For øyeblikket står det mellom barnevernspedagog, førskolelærer og barne-og-ungdomsarbeider, men jeg stresser ikke. Du skal ikke se bortifra at jeg plutselig tar et friår neste år også;)




Bytheway så hadde bestemor rydda rommet mitt til jeg kom hjem, så nå er det syykt ryddig her. Hun hadde tilogmed lagt sammen alle klærne mine i skapet ;o Credz til verdens beste bestemor <3 

1 kommentar:

Siri sa...

weee, jeg skal også blogge mere når jeg flytter. weee - får vi lese om hverandres liv. wee ;)