lørdag 29. august 2009

Hva gjør Alex når hun kjeder seg?

Ja, da har vi hatt 2 timer fri, da er det bare 4 timer igjen. GREAT! Siden jeg har så utrolig daffe venner her som absolutt skulle ta en ettermiddagsblund, ble det til at jeg tok en ringerund til familien. Jeg skal ihvertfall ikke legge meg, jeg er ikke trøtt, og da blir uansett resten av dagen også ødelagt.
As I write så ligger faktisk Katerina(roomiesn) og sover rett bak meg, så jeg må være stille. Jeg kan også fortelle at på Jæren regner det masse! I dag har det høljet ned. Sykt mye faktisk! og selvfølgelig skulle vi ha orienteringstur, med poster og diverse. Det ble en våt tur, for å si det sånn. Men jeg fikk ihvertfall testa regnklærne. Støvlene funker fjell, men jakka lekker.
På den siste posten var det en godbit til alle sammen, en smørbukk hver. Spiste jeg den? åneida, jeg har godteristreik, så jeg ga den til en lagkamerat. Han ble glad ;-D Nå får jeg bra karma!
Jeg overtalte silje, julie og heidi å stå opp halv 5, for da skal vi spille Uno. Det er så morsomt! Det tror jeg blir "folkehøgskolespillet" for vi spiller det hele tiden. Undervurdert er det.
I går hadde vi one tree hill maraton. ELSK! Vi så 11 episoder i strekk, så kveldsmat, så så vi noen episoder til, før vi avsluttet kvelden med Uno. Kos.

Photo Booth er kjekt å ha når man kjeder seg (L)

1 kommentar:

Andrea sa...

JEG VIL OGSÅ GÅ PÅ FOLKHØGSKOLEEE!!!!!!!! ://////////