lørdag 15. august 2009

Avskjedskos

I dag hadde avskjedskveld, litt sent kanskje siden både Andrea og Grønseth allerede har flyttet fra byen og startet på sin reise ut i den store verden. I morgen drar Camilla, og på søndag drar Oda. Jeg merker det nærmer seg nå! Og det er skummelt!
Om akkurat en uke er jeg i Stavanger hos tante og onkel, og da er det bare en dag til skolen min starter. SYKT!
Her er noen søte bilder fra avskjedkvelden.

Off, så trist det blir å ikke se denne gjengen igjen før jul!
Menmen jeg får holde kontakten med de via den GRØNNE macen min, for jeg har nemlig kjøpt meg grønt "deksel" til macen. Jeg er lykkelig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ZOMG, hvor kjøpte du grønne macen ? eller kjøpte du bare dekslet utenom ?

Alex sa...

kjøpte bare dekselet på apple ;)

Andrea sa...

HVA ER DET MED AT DET ER GRUPPEBILDE UTEN MEG?!!!

ellers liker jeg veldig godt bildet av Svæggen og camilla.. grunn: ...(a)

Tina sa...

NAJS!!! Hvor får du kjøpt det???

Alex sa...

Roe Andy, var ikke med på gruppebildet jeg heller ;o

kjøper det på apple.no ;))