fredag 30. januar 2009

Ska gi'æ tolkning æ !

Hvorfor er folk(les:lærere) blitt så ivrige på tolkning nå plutselig?
Til i morgen(det vil si idag, siden klokken er over 12) har vi 3 tolkninger. En i norsk, dikttolkning, og to i religion.
Jeg personlig synes at hvis forfatterne har et budskap med tekstene sine, så kan de bare skrive det! Behøver ikke gjemme det inni teksten. Så hvis diktet handler om trær, så handler det om trær, og ikke et hemmelig budskap om hvordan det er å være ungdom!
Noen som skal ut i helgen forresten? Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg skal ut i morgen eller ikke. Ender vell med at jeg bare ligger på soffan forran tv'n og ser en koselig film og spiser sjokolade alene. Alexandra goes emo.
Nå er klokken over ett og jeg har såvidt begynt på den ene religion tolkninga + at jeg har noe pugge-du-får-lekseprøve-i-morgen-stuff i biologi. Men No Stress, jeg begynner jo 09.15 i morgen, og det redder dagen. Da har jeg bare 5 timer jeg må overleve før det blir helg. Det blir godt! : )
Wiiiiiiiiiiii !

Ingen kommentarer: