onsdag 14. januar 2009

Double your pleasure, double your fun!

I dag starta dagen med superstress! Jeg forsov meg som vanlig, og kunne derfor bare ta en rask dusj. Da Ida kom 08.13, skulle vi kjøre til skolen, men da var det mye snø, og ida skulle koste bilen. Jeg hadde ikke ordna meg gymtøy enda, så jeg måtte løpe fram og tilbake for å finne gymskoene mine.
Da jeg kom ut stod Ida og strevde hardt med å få opp bilen for låsen var frøset så vi fikk ikke nøkkelen inn. Vi strevde en stund, helt til jeg kom på at mamma alltid glemmer å låse bakdørene(nei, jeg har ikke sentrallås), og denne dagen var ikke et unntak. Vi fikk opp dørene i en fei, og skrapa bilen raskt. Og tro det eller ei, vi rakk skolen tidsnok;D
I dag hadde jeg hestehale i gymmen på førstegang siden jeg klipte meg. Den var ganske liten, men jeg hadde hvertfall hestehale. Og det er takket være Ida Elen, siden jeg fikk låne hårstrikket hennes :D
Nå skal jeg på onkel med de beste jentene, så snakkes ;*

Betewe så ELSKER jeg sangen forever - Chris Brown.

2 kommentarer:

Tina sa...

Oi, dere må ha vært ganske stressa ja.. Bra at dere kom dere inn til slutt da! :D

Sandra Larsen sa...

Forever sangen er jo rå kos! ;)