lørdag 24. januar 2009

Artig Artig !

I går var vi i bursdag. Gutten het Aleks(x?)ander og ble 18 år. Han bodde i et knallfint hus med bar. Det er alt jeg vet om han. Men vi kosa oss på vorset. Du får det ikke mer morro enn du gjør det til selv sier nå bare jeg ;>
Vi hadde selvfølgelig bussturen. Allvei en hit! Tiden gikk så sykt fort. Plutselig var klokka 23.30, og da var det bare å bestille taxi til Mocca for å få gratis inngang før 24 ;]
POFF, så var klokka 02. Hva vi gjorde mellom 24 og 02 er et stort spørsmål.
Siden jeg ikke fant noen jeg kjente, og jeg var ganske trøtt(les:kvalm) så tusla jeg bare hjemmover.
Neste helg har jeg blitt 19, så da tror jeg(håper) at vi også skal ut. Men tror nok vi får se det ann siden et stort flertall av gjengen ble dårlig i går. Men jeg har trua, jeg vil på Mocca og ruuuule dansegulvet med bursdagshatter ! ;D


5 kommentarer:

christine landre sa...

slett!

christine landre sa...

i dag værsåsnilll..

Alex sa...

grett!

christine landre sa...

takk (a)

Anonym sa...

hei, I like your blog! come to my home so we can meet there! Andrea.hybelen.com