søndag 4. januar 2009

iiiiik.

Nå er juleferien over. I dag er det søndag, i morgen er det mandag og da begynner skolen og hverdagen for fullt igjen.
I dag skal jeg få mest mulig ut av dagen tenkte jeg, men ender vell med at jeg sitter inne hele dagen og slamper.
LilleMarcus maser om jeg vil være med i vanndamman for å ake, så mulig jeg blir med han en tur, det er jo koselig ;)

I går hadde min kjære bestemor bursdag. Hun ble 73 år. Dette ble feiret mens jeg var på jobb, noe jeg ikke hadde noe imot i heeele tatt, siden vi har en ganske spesiell familie. Etter jobb dro jeg, helene og rebz til marit for å se film. Men det skjedde ikke. Vi snakket hele tiden, så tilslutt bestemte vi oss for å spille kort istedet. Det var gøy :D

Jeg hater is, rygging og parkering. Så det var litt av et styr for å finne parkeringsplass til Marit. Hun bor nemmlig i toppen av en ganske så glatt bakke, men jeg var smart nok til å ikke kjøre opp den. Helene hjalp meg med parkeringa da, selvom hun ikke har lappen, men hun er en raaaacer på bilting ;)))
Nå skal jeg ut å leke i snøen. Preikast.

3 kommentarer:

Tina sa...

Hehe, kjenner til det med å streve med parkering. hehe :p Kos deg med leking i snøen ^^

Anonym sa...

Du må hilse til bestemooor :D
Jeg og vil være med å ake (a) Ake-date en dag? :*

Alex sa...

Ida: bare bli frisk du no! ;]