tirsdag 6. januar 2009

Jula varer helt til påske....næt.

Nå er jula ferdig. Mamma har ryddet bort nesten alle nissene, og juletreet er kastet ut. Det er trist! Men det betyr også at det nærmer seg bursdagen min, 22 dager igjen!
I går var jeg til tannlegen, og tror du ikke jeg overlevde? Uten hull tilogmed :D Jeg er i himmelen!
På fredag stikker jeg og 699 andre russ til Bjorli. Jeg gleder meg! Hvordan vi kommer oss dit er fortsatt et stort spørsmål. Buss, eller kjøre selv(det vil si la Oda kjøre). Jeg må ærlig inrømme at det høres gøyest ut å la Oda kjøre;]
I går skulle vi egentlig gå på skøyter, men på grunn av pessregn orket vi ikke. Ida og jeg bakte Brownies Cookies istedet. NAM! Litt senere kom Rebz og Odis, og vi spiste cookies, druer og skrev pakkeliste til Bjorli. Var koselig!
I dag skulle jeg stå opp tidlig for å dusje, lage meg en super frokost og gjøre ferdig matteleksa eller øve til prøve. Jeg satte vekkeklokka på 06.00, men måtte slumre den, så kom meg ikke opp før 06.07.
Da jeg gikk opp synes jeg det var litt rart at det var så mye lys på, men tenkte bare at Rebz hadde glemt å slå det av om kvelden . Da jeg åpna døra til kjøkkenet satt BEGGE marcusene der og spiste frokost. WHAAAT?! Aldri fred å få! Klokka var 10 over 6 og begge hadde stått opp, OG kledd på seg. Da ble jeg sur. Jeg låste meg inn på badet og var der i litt over en time. Det ble ikke gjort noen lekser denne morgenen akkurat;p
Så nå sitter jeg på skolen og har biologi. Egentlig burde jeg fulgt med for vi har prøve på torsdag, og det er ganske komplisert stoff, men det eeeer så kjedelig!
Snart er det friminutt. Gleder meg!
random bilde fra nyttårsaften

2 kommentarer:

Ellen sa...

søt header du har da :*

Alex sa...

aw, takk ;¤
Tenkte det var på tide å kvitte seg med jula ;p