tirsdag 20. januar 2009

Kanel i svingan <3

Nå er jeg akkurat ferdig å lage kanelsnurrer som jeg skal ha med til Oda hvor vi skal se GossipGirl etterpå.
Jeg har også sett ett par episoder av heroes i dag. Det er så sykt skummelt, men så utrolig spennende at jeg bare se det.
Jeg tror jeg har bestemt meg for at det blir folkehøgskole til neste år, men er ikke helt sikker enda. Det er så vanskelig, så mange alternativ! En ting er klart; jeg orker hvertfall ikke begynne å studere med en gang. Eller det hadde jo ikke gått ann heller siden jeg ikke har anelse om hva/hvilken skole jeg skal gå på. Eneste jeg vet er at jeg vil studere i Trondheim ;p Så alternativene jeg da står igjenn med er;
- folkehøgskole
- jobbår
- halvt jobbår, halvt reiseår
- reiseår
- ex-phil(?)
- jobbe mens jeg tar opp noen fag.
Jeg blir skikkelig stressa av dette! Det er ganske dyrt å være student, og å kaste bort et år på noe jeg ikke har bruk for videre, det har jeg ikke råd til!
Vedder på at jeg blir evig student, som aldri kommer til å få nok penger så jeg kan betale tilbake gjelda mi, og derfor må jeg bo i ei rønne, og leve på kun firstprice varer!
Jeg vil ikke bli voksen. Jeg vil være 18år hele tiden, og kun bekymre meg for hva jeg skal bruke lønna mi på, ikke at jeg må ha råd til husleie, strøm og mat osv. STRESS!

Jeg vil være lita igjen. Da vi lekte og hadde det gøy hele dagen uten noen bekymringer!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jeg tenker akkurat det samme, jeg vil ikke bli voksen!! Eller kommer aldri til å vokse opp..
men du har da egentlig ikke så mye bruk for et folkehøgskoleår, bortsett fra at det er bedre enn et friår (men koster penger) også får du jo tre studiepoeng da, så er kanskje positivt lell da;p

Jeg skulle visst ikke jobbe på lørdag jeg, bare fredag, så da blir det visst partyparty lell ;)))

Siri sa...

bli med å reise :D