torsdag 1. januar 2009

Nyttårsaften

Ja, det var en heidundranes kveld :D Starta med et superkoselig vors(somvanlig) med dansing, litt karaoke og shot's. Fisherman denne gang.
Så var det bare å skli nedover til byen, og utifra alle blåmærkene mine vil jeg ganske sikkert påstå at vi ramla et par ganger!

Kaibakkan, Mocca, Pizza fra stengt Gå gata, tomt telefonkort er oppsummeringen fra kvelden. Hvertfall det jeg husker.
Og i dag var jeg vært på varetelling på bunnpris. DET VAR GØY!eller nei.
Jeg satt heldigvis bare i kassa og slo inn antall varer, så var ikke så stress. Og det som var superbra var at jeg fikk spise alle tingene som vi ikke kunne selge. Så når det var en potetgullpose med et lite hull i, så kunne vi jo ikke selge den, eller når smashposen hadde blitt feil"designet" så kunne jo ikke den selges heller. Så egentlig hadde jeg det ikke så værst. Gratis brus fikk jeg også + 100prosent lønn, detvilsi over 200 i timen ;D Me Like!
Men nå må jeg ta igjen tapt søvn. La meg ikke før halv 6 i går, natta ;*

Ingen kommentarer: