mandag 2. februar 2009

STRESS !

Jeg søkte på 2 folkehøgskoler på fredag, og 2 folkehøgskoler på lørdag. På søndags formiddag hadde jeg fått to svar. De var ganske like, men den ene var hvertfall sånn; "Jeg gleder meg til å sende deg tilbud om plass med posten i morgen! Håper du takker ja. Gleder meg til å se deg her som elev Alexandra Kristin :) "

Det vil si at jeg har ca to uker på å bestemme meg om jeg vil takke ja eller nei. Gud dette er vanskelig! Nå har jeg også funnet flere alternativ til hva jeg har lyst å gjøre til høsten:
- Til mellom-Amerika, lære meg spansk, bo hos en vertsfamilie og jobbe i barnehage for fattige barn.
- Til Brasil for å studere internasjonalt sosialt samarbeid
- Til Cape town for å studere ungdomssosiologi
- Til Ghana for å jobbe på barnehjem
- Til Sør-Afrika for å jobbe med fattige, søte, små afrikabarn
- Til Ecuador og Galapagos for å jobbe med barn og unge, og lære meg spansk¨

Noen som vil hjelpe meg å velge? (ænglefjææs)

5 kommentarer:

Anonym sa...

cape town sammenst med meg!!!!

stemmer da hvertfall jeg for ;*

Tina sa...

Alle høres morsom ut! Hvilken folkehøgskoler er det da? :D

Marianne sa...

Jeg har kommet inn på 3 forskjellige folkehøgskoler - og alle 3 gav meg en uke på å bestemme meg om jeg ville ha plassen. Dvs. at jeg har fram til lørdag på å bestemme meg om det er dette jeg virkelig vil.. Jeg er STRESSA! Det er jo flere andre ting jeg og kunne tenkt meg - ekkelt at alt skal bestemmes såå tidlig

Alex sa...

Andrea: Jaa, det frister ! :D

Tina: Birkeland og Holtekilen

Marianne: Off, det er så vanskelig å bestemme seg ! ;/

Siri sa...

jeg vil også lære spansk . CUba via gateaway ;)