tirsdag 10. februar 2009

Walking in a winter wonderland

Det er såååå koselig med snø! Jeg hater å kjøre når det er snø, men jeg har da føtter jeg kan gå med, så jeg klager ikke :)
Jeg gleder meg til søndag, da skal jeg stå opp tidlig(før 12) og dra med meg familien på skitur. De SKAL være med! Vi skal grille pølser, spise appelsin, kvikklunch og drikke kakao. Gurimalla så koselig det skal bli! Håper bare at været holder seg da.
Riktignok så er sneen 2 måneder forsinka, hadde vært mye bedre å ha snø i jula, men bedre sent enn aldri sier nå jeg ;)
Fra fjorårets skitur <3

2 kommentarer:

Rebz sa...

Jeg joiner, men da må nooen finne fram snø-sakene miine ;o)

Vikkebekke sa...

Er det like mye vinter hos dere, som her? Det er kommet langt over en halvmeter med snø, og er nesten nede i 20 minus noen dager! Skal på ski i helgen, gleder meg =)