onsdag 4. februar 2009

sick and tired.

Jeg har gått glipp av utdanningsmesse i b.hallen og skøytedag med klassen!
Æsj, jeg hater å være syk! Våkna rundt halv 3 natt til tirsdag med en syyyyyk hodepine. Siden jeg har en bror som er storspiser av hodepinetabletter er det manko på det her i huset 24/7, men smarte Alexandra hadde kjøpt inn en pakke med ibux som hun hadde gjemt på rommet sitt. Når jeg skulle finne den midt på natta hadde jeg selvsagt glemt hvor jeg hadde gjemt den, og måtte endevende alle skuffene på rommet, men fant de tilslutt. Tok to tabletter og kledde på meg ullundertøy, fleecebukse og genser, tjukkgenser, tjukklabber, skjerf og to dyner. Tror nok at jeg hadde feber. Lå lenge å frøs under dyna før jeg endelig sovnet. Våkna igjen 05.06. Frøs fortsatt som et helvette, og hodepina var der fortsatt. Etterhvert sovna jeg igjen. Da jeg vokna igjen rundt kvart på 6 klarte jeg ikke mer. Jeg bestemte meg for å gå på badet, siden vi har varmekabler der, og det er nok det varmeste rommet i huset midt på natten. Da jeg reiste meg fra senga ble jeg super svimmel og tårene rant og rant. Er det normalt å ha ukontrollerte gråte"anfall" når du har feber? Det var hvertfall veldig ekkelt. Jeg tok en ibux og en paracet som jeg fant på kjøkkenet, og la meg på badegulvet. Jeg våknet av at rebz stod opp kvart på 7, så da gikk jeg og la meg i senga til mamma, og der lå jeg til klokken 18 om kvelden. Da flyttet jeg meg til stua hvor mamma hadde fyrt opp i ovnen. HERLIG! Det jeg spiste denne dagen var 8 tabletter og en kopp med brokkolisuppe.
I dag skulle jeg egentlig på skolen, siden jeg hadde blitt mye bedre utover kvelden. Men da jeg våkna i natt med hodepine og fryseskjelvinger tenkte jeg at jeg burde ta meg en sykedag til. Det var bra for jeg har hatt hodepine og feber i dag også + at nesa mi bare renner og renner. Jeg er fortsatt ikke helt frisk, men satser på skolen i morgen. Kjedelig å være hjemme hele tiden!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aw, stakkars ;| Bra du er bedre nå da ;¤ Duu er btw UTFORDRA!