fredag 13. februar 2009

Jeg har blodtype A, hvis noen lurte.

Temperaturen i K-town stiger om dagen = SLAPS. Jeg _hater_ slaps! Det er glatt overalt(under den våte slaps-snøen) så hvis du tryner er du fortapt. Da kan du bare gå hjem å skifte med en gang. De super gode fake-uggsn mine tåler heller ikke slaps. Jeg blir super våt gjennom de 3 parene med tykklabber, og det er ekkelt.
Best sneen holder seg hvertfall til søndag, for nå er skituren tilogmed planlagt! :D

I dag har jeg vært barnevakt til en søt liten gutt på 8år. Jeg hadde ikke snakka med han på sikkert 2 år, så jeg tenkte han kom til å være super sjenert og ikke si så mye, men fraogmed sekundet jeg kom inn døra gikk kjeften hans i ett. Han snakka masse om figurer som hadde forskjellige egenskaper og hvor mange level(?) de hadde, og hvem de hadde vunnet over i kamper, og hvem de kunne kjempe mot. Så gikk praten over til pokemon og da hang jeg litt mer med. Vi så på Cartoon Network i en liten halvtime før han sier at jeg kan bestemme hva jeg vil se på. For en søt gutt! Jeg er absolutt ikke vandt til sånn! Begge brødrene mine må jeg sloss med for å få tak i fjernkontrollen, så jeg ble ganske lamslått.
Han spurte om jeg var tørst, noe jeg var, så han gikk og hentet 2 glass og pepsi max. Han fiksa også godteri og potetgull. LOVE HIM!
Når jeg sa at han måtte begynne å tenke på å legge seg, tok det 1 minutt, så lå han i senga.
SÅNN UNGE SKAL JEG OGSÅ HA NÅR JEG BLIR STOR! :D
Sånn lekte vi med!
Mora kom hjem litt før 9, altså jeg hadde passa han fra 5-9 og fikk 400 for det. Det er faktisk litt sykt at jeg fikk så mye for å se på tv, spise godteriet og drikke brus ;D Me like!

Off, i morgen tidlig skal jeg på jobb. Nærmere bestemt klokken 08.45, da må jeg stå opp klokken 08.00 på en lørdag, HARDT! Når jeg er ferdig klokken 16 skal jeg rett hjem og sove, gleder meg !

I dag på skolen hadde vi forsøk i biologien der vi skulle sjekke hvilken blodtype vi var. Vi skulle stikke oss selv med en liten nål vi fikk. Det var ganske ekkelt, men jeg gjennomførte det, og jeg har blodtype A. Yey, jeg har helt vanlig blod ! Let's celebrate!

Ingen kommentarer: