søndag 15. februar 2009

esså hærli !

I dag stod jeg opp tidlig siden vi skulle på skitur. Da jeg kom på stua sa LilleMarcus at mamma hadde blitt syk og ikke kunne være med på skitur. Jaja, tenkte jeg, pappa kan jo være med. Jeg gikk bort til han for å spørre, men han hadde ikke lyst til det. Jeg bestemte at jeg, Rebz, Marcusene og Troy kunne dra allikavell. Pappa sendte med oss kvikklunch, appelsiner og lillapåskeegg(<3).>
Vi måtte lete fram ski-skoene, vinterklær og skiene, så vi kom oss ikke avgårde før rundt ett. Vi tenkte at prestmyra er beste plassen å gå på ski, så vi kjørte dit. Men der var det farshken meg ikke en ledig parkeringsplass. Det var helt fullt med biler på begge sidene og masse styr!
Rebz foreslo at vi kunne dra til folkeparken, og det gjorde vi. Tror du ikke det var nesten fullt på parkeringsplassen der også? Jeg fikk heldigvis den siste parkeringsplassen(a)
Vi gikk et stykke før vi campa. Mens jeg og Rebz fyrte opp grillen tvang vi Marcusene til å gå en runde på ski.
Da de kom tilbake etter ca 20 min var grillen og pølsene klare.
Etter vi hadde spist tvang vi Marcusene til å gå en runde til på ski, da de kom tilbake spiste vi lilla-påskeegg <3>
Desverre så hadde REBECCA glemt å lade kameraet, så det ble ingen bilder fra denne herlige turen. Kjiparn.
Tar det neste gang ;>
Troy på snøtur i hagen ;)

Ingen kommentarer: