torsdag 5. februar 2009

yey

Utfordring fra Ida:
- Gå til Mine Bilder/mapper
- Velg den 6. mappen
- Finn det 6. bildet
- Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
- Inviter 6 nye og link til dem. Gi dem beskjed om utfordringen


Åhoooi, et gammelt bilde av Nora, meg og Oda. Hehe, visste ikke at jeg hadde disse bildene på pc-en engang;p
Uansett, dette er fra en "halloweenfest" da jeg ble usjarmerende full. Trenger ikke gå i detaljer. Minner fra denne kvelden er for lengst slettet, eller fortrengt heter det kanskje.

Jeg utfordrer: Kerli, Ida Elen, Landre, Tina, ANDREA (bare logg den inn på bloggen til Ida da vettu;)) og Helene (ja, jeg vet at Ida også valgte deg, men du blogger så psycho sjeldent at du kan bare omroker mappene på pc-en så vips så har du to nye innlegg:D)

Ingen kommentarer: