tirsdag 11. november 2008

Spørs om jeg har kulaste lillebroren :D

I dag tok jeg han med på futura, etter at han hadde mast på meg i over ei uke. Han måtte kjøpe bursdagsgave til mamma!
Han hadde spart 108,50 kr. Jeg spurte hva han ville kjøpe til henne, og han svarte en engel, siden hun er så snill og siden hun elsker engler.
På Nille fant han en engel han ville kjøpe.
Meeen på hjemoverveien imponerte han kraftig. Tror du ikke han kunne nesten alle sangene på rånarlista mi? fikk helt sjokk jeg.
Så da råna vi med høy allsangfaktor i bilen.
Spørs om han ser for mye på The Voice!



Her er forresten den supre rånarlista mi:
No Stress - Laurent Wolf
Womanizer - Britney
Just Dance - Lady Gaga
When I grow up - Pussycat Dolls
Disturbia - Rihanna
let me think about it - ida corr
i kissed a girl - kate perry
holly dolly - dollys song
dangerous - akon
random tyrkisk sang
whine up - kat DeLuna
live your life - rihanna
i'll do you like a truck - GeiDaSilva
umbrella - rihanna
break the ice - britney
so what - pink
super girl - saving jane
elle elle l'a - kate ryan
take you there - sean kingston

3 kommentarer:

Hellis sa...

Aww, søte Marken ;b

Alex sa...

mm, han kunne tilogmed No Stress <3

Camilla sa...

du din lille rånar! Bra rånarspillerliste da;)

Såklart kan han vel den, dere spiller den vel på fullguffe hele tiden;) Fredrik kan den han også, men det er fordi han stikker av meg ipoden min;)