mandag 10. november 2008

No Stress.

Nå skulle jeg egentlig øvd matte, gjort historie innlevering, religions prosjekt og biologi oppgaver, men hva gjør jeg? jo, jeg spiser ristabrødskiv med gulost og drikker te mens jeg ser private practice på surfthechannel.














I dag har jeg også baka muffins. Sjokolade muffins.Nam!
(men må nok innrømme at de ikke ble så bra som på bildet)


Men i morgen SKAL/MÅ jeg øve matte, for på onsdag har jeg prøve ;-(

Slenger med et random bilde av meg og Hellis, bare for å vise hvor brun jeg var tidligere i sommer :D













Og forresten, noen som har en spesialkur mot hosting? Jeg har hosta i 3 uker nå, det slutter aldri !

4 kommentarer:

Hellis sa...

Haha, takker for den ;)Men merk, dette var dagen før jeg dro til Spania <3

Alex sa...

pøh, dååååårlig unnskylding !

Anonym sa...

tipper at å spandere muffins på Andrea hjelper sykt på hosting ^^

Alex sa...

hehe, ja, jeg skal invitere Andrea på brownies en dag ! Da blir jeg sikkert frisk med en gang :D