onsdag 12. november 2008

-,-

I dag når jeg kom hjem fra skolen skulle jeg se en episode gossip girl før jeg begynte på leksene. Jeg hadde masse lekser. Historie innlevering, norsk oppgaver, biologi lesing og engelskprøve i morgen som jeg absolutt ikke kunne. Jeg satte meg i sofaen for å vente på at gossip girl skulle laste seg opp. Så plutselig kom Marcus og sa at det var middag. SJOOOOKK at jeg hadde sovna! Jeg hadde sovet i 3 timer, så da var den dagen ødelagt.
Så dro jeg en liten tur på senteret for å kjøpe en bursdagsgave til mamma, og så besøkte jeg den søte bestemora mi.

(Legg merke til kule armbåndet hun har på seg ;D )

Nå sitter jeg her, klokka er litt over 21 og jeg har ikke BEGYNT på leksene engang.
men som jeg sier: No Stress !

2 kommentarer:

Anonym sa...

hvorfor brukte du ikke fritimen din til å se gossip girl da alexandraa?? ;p

Alex sa...

fordi en hviss person som satt vedsiden av meg masa så gaaaaale om ein nynorsk stil ;p
+ at musikklinja bråka ;)