onsdag 19. november 2008

*hosthost*

På mandag bestilte mamma legetime til meg, selv om jeg syns at jeg absolutt ikke behøvde det.
Så på tirsdag var jeg til legen. Han tok en sånn blodprøve-i-fingern og fant ut at jeg ikke hadde virus, men siden jeg har hostet i 3 uker så kan det hende at jeg har hatt et virus og nå er det bakteriene som angriper(whatever lsm)
Jeg fikk hvertfall 2 medisiner, den ene for at hosten skal bli borte, og den andre for å "bedøve" hosten. Den ene blir jeg sinnsyk trøtt av og jeg kan ikke kjøre bil ;o + at jeg må ta røntgen når hosten er borte, for å sjekke om jeg har fått arr på lungene. La oss håpe jeg ikke har det!
Nok om det.

I går var jeg på Peppes med Andrea, Ida og Helene. Rå koselig! Lenge siden jeg har flira såååå mye, selv om Andrea og Ida var litt(!) barnslig ;)))
Random bilde av meg og Ida <3

11 kommentarer:

Anonym sa...

aw, god bedring søta !

Alex sa...

takk ;-*

Anonym sa...

døøh, barnslig og barnslig ! Var med i gjengen du også ;o)))) vanå artig ;-¤

Alex sa...

jaja, men æ pelka isje av ostn og præssan inni tryne på andrea, og omveeeeendt xD

Anonym sa...

toosk, var andrea som kasta jævla osten på meg ;p! Jeg bare pekla litt

Anonym sa...

trodde bare ida ville ha litt ost jeg ;p

Alex sa...

ja, Andrea er bare omtenksom hun. Heeeeelt naturlig å kline smelta ost i tryne på Ida vettu ;)))
MEN det vanå artiiii læll ;D

Anonym sa...

ja, altså æ stæmme for peppes igjen snarest ! <3

Alex sa...

jaaaa, i morra ! :D

hege anita sa...

søt header !

Alex sa...

takk :D