mandag 14. desember 2009

æ stortrives !

I går var det julekonsert i kirka hvor vi bidro med 3 korsanger. Det var såååå koselig! Nå begynner jeg virkelig å komme i julestemning :-D
Vi får gløgg, kakemenn og mandariner(klementiner, what ever) hver dag til lunsj, kos!
Julemusikk er også noe som spilles hyppig uansett hvor vi er.
Vi har hatt juleverksted på skolen, baket pepperkaker og på fredag ble alle vekt om at vi måtte møte i matsalen kvart på 8. Alle ble ganske urolige og trodde at noe hadde skjedd, men det var bare lærerne og ungene deres som gikk santa lucia for oss. De var kjempesøte!

På fredag skal vi ha juleavslutning med klassen hjemme hos lærern vår Jorunn, gøy! På lørdag er det visst en veldig høytidelig julekveld der vi får servert julemiddag++, og på søndag er det juleavslutning for hele skolen, hvor vi bl.a. skal gå rundt juletreet. GLEDER MEG MAKS !

Om 6 dager er jeg hjemme. Det blir digg!
God jul :-D
TTYS ;-*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, du er heldig! På skolen gjør vi INGENTING som minner om jul i det hele tatt. Ingen julemusikk, ikke noe juleverksted, ikke noe bakst, og det er jo nå ulovlig å dra i kirken gjennom skolen. Så jeg har ingen følelse av jul i kroppen i det hele tatt.

Kom på at jeg må skrive brev til deg, så siden jeg har fri i morgen skal jeg sette meg ned og skrive et litt juleaktig brev. Kanskje julestemningen kommer snikende på da? :)

Klem Ida-søskenbarn ;)

Oda sa...

Aah, faks over litt julestemning da plis?:)

Gleder meg helt sykt til du kommer hjem nå, skal bli så knall å se deg igjen!;D Når på søndag kommer du hjem? Det er julekonsert i Nordlandet kirke på søndag nemlig, den vi var på i fjor vettu. Værra me?;)

Alex sa...

ååh, jeg har såååå lyst til å være med på julekonserten, men jeg lander rundt klokken 8 på kvelden ;(((