mandag 7. desember 2009

Lenge leve drama

På lørdag dro jeg inn til Stavanger for å levere julegaver til slekta, og for å ha kosekveld med marit, ida og grete. Det var SUPER koselig. Jeg trengte virkelig å henge med noen gamle kjente! Marit og jeg lagde pepperkakehus(bilder kommer senere), og når ida og grete kom spilte vi alias helt til klokken halv 4 på natta. Alias er undervurdert! FyFela som jeg lo, lo så jeg grein!
På søndagen tok jeg toget tilbake til skolen, og her var det D to the RAMA !
Det var visst mye som hadde skjedd natt til søndag. Fyllefest, slåsskamper, bråking, knusing av vinduer(dette var visst i Stavanger ellerno), psykisk ustabile folk og fulle folk som hadde lagt seg i vaskekjelleren er noe av det jeg har hørt.
Alle lærerne har vært i møte i hele dag, så vi har hatt fri, og etterpå blir det nok allmøte for hele skolen. Noen blir kanskje utvist, ikke vet jeg.
Mange har vært kalt inn til avhør hos rektor og greier, men flesteparten var så fulle at de ikke husker så mye. Kanskje like greit at jeg ikke var her i helga. Neeeida, jeg ville jo aldri vært på noe sånt tull ;)
Dette gjelder jo selvsagt ikke hele skolen, men det er bortimot 40 stykker som er involvert har jeg hørt.

13 DAGER TIL JEG KOMMER HJEM, I'm counting the days :-D

1 kommentar:

Rebz sa...

Haha, og du sier JEG går på en alkis skoole!?

Bra ikke vi roter oss borti noe sånt tull daa !