lørdag 21. mars 2009

I'm getting butterflies.

I går sovnet jeg ikke før rundt 4 på natta. Ikke fordi jeg hadde lyst, men fordi mamma hadde en alkoholisert sammenkomst med noen venner hjemme hos oss, og de sang karaoke i "baren", som tilfeldigvis er vegg-i-vegg med rommet mitt. hærlig! Jeg måtte også stå opp klokken 08.00(!) for jeg skulle på jobb. Det var hardt!
Etter 7 timer på jobb sitter jeg nå her i senga og blogger. Egentlig skulle jeg gått tur med Troy, men på grunn av pissregnet utsetter jeg det.
I dag ble jeg super lykkelig! Jeg har verdens beste kollegaer på bunnpris. Spørs om jeg fikk fri heeeeele russetia :DDDD *happyhappy*
I går var jeg forresten verdens beste barnebarn da jeg var med bestemor på gravstedet. Jeg hater egentlig å være på gravstedet med bestemor, men siden bestefar hadde 80-års bursdag og ingen andre kunne være med henne, så ble jeg med henne.
Rommet mitt er sykt rotete for øyeblikket(eller det har egentlig vært sånn siden romjula). Det har faktisk aldri vært så ille før, jeg kan ikke se gulvet i det hele tatt ;o
Nå tenker du sikkert at det ikke er rotete, men for å bevise at det er det skal jeg legge med bilder:
Etter jeg har vært en liten tur med Troy nå, så SKAL jeg rydde (a)

2 kommentarer:

Hanne sa...

hehehe. veit ka du snakke om:S leiligheta mi e likedan:S

Rebz sa...

kom å rydde mitt når du er ferdig med ditt daa !
er ikke sååå ille ;b