søndag 22. mars 2009

"Det regner ikke, det er småyr."

Jeg er da kommet godt i gang med ryddinga, eller jeg har hvertfall rydda litt, og nå kan jeg faktisk se litt av gulvet :D
Jeg prøvde også noen av sommerkjolene mine istad, og GUD som jeg gleder meg til sommern!
I hele dag har jeg isolert meg på rommet. Siden vi har flyttet internettboksen ned så har jeg nå nett på rommet, noe jeg ikke hadde før, og det er heeeeeerligt !
Jeg gikk også en tur med Ida, Andrea og Tro(aka Camilla) istad. Trenger litt frisk luft på en kjedelig søndag.
Religionsprosjektet er også gjort, så nå gjenstår bare mattepugging til matteprøven på onsdag. Merker jeg ikke gleder meg så veldig til den.
På torsdag er det russedåp og jeg gleder meg som en unge! Jeg håper det blir sykt morsomt, og minnerikt. Positivt minnerikt. På onsdag er det også president show, men ryktes det bare er ei som stiller, så det blir sikkert ikke så morsomt. Håper flere stiller :D

Om 39 dager starter russefeiringa, om 56 dager er den slutt.
Om 154 dager, eller 5 måneder og 1 dag starter jeg på folkehøgskole heeeelt alene. Blir spennende. Jeg vet ikke om jeg grur eller gleder meg mest. Tror nok jeg gleder meg mest, men blir utrolig trist å reise fra alle vennene mine. Merker jeg får tårer i øynene bare jeg tenker på det. Tenk om vi mister kontakten? Det er jeg egentlig mest redd for. Eller at det ikke blir det samme når vi møtes igjen. At de, eller jeg, er forandret. Åååå, nå ble jeg deprimert. Nå skal jeg spille deppemusikk og legge meg å lese it-girl.

Ingen kommentarer: