onsdag 1. april 2009

-,-

I dag hadde vi bokmål tentamen. Jeg begynner å lure på om jeg er alergisk mot bokstaver, for hver gang jeg skulle lese teksten jeg skulle tolke så sovna jeg. og da mener jeg ordentlig sovning, ikke bare nesten. Jeg våkna av at læreren smelte med døra, og så kraftig stygt på meg. Jeg gjorde et nytt forsøk på å lese den 4 siders lange teksten, og før jeg visste ordet av det hadde jeg sovnet igjen. Denne gangen var det Ida som vekte meg. Jeg tenkte jeg måtte få i meg litt sukker så hev innpå med kvikk lunch, oreo og sukkererter. det funka i kanskje 2 minutt, men så ble jeg super trøtt igjen. jeg spiste en kvikk lunch til, gikk meg en tur på do, og spilte litt kabal før jeg leverte inn en utrolig dårlig besvarelse på tolking av en novelle.

yeeey, de gikk opp :D

4 kommentarer:

Animalphan sa...

Det var ikke ei novelle en gang.. x] Men ja, skjønner, det er langdrygt med heldags.. Masse folk som sitter helt stille i fem timer i strekk - what's the point?? xD

Tina sa...

Oi, høres ut som at du bør vurdere å legge deg istedetfor å sitte opp å spille edderkoppkabal hele natta ;) :p

Alex sa...

Animalphan: Ja, det var kjedelige oppgaver !

Tina: hehe, faktisk så la jeg meg halv 12 i går. Kabalene gjorde jeg på heldags, ble inspirert av Annelise som spilte sånn kule-skyte-spill ;))

annelise sa...

hahaha, kobla litt av du å ja? :D

Jeg holdt på å sovne av min egen tekst, jeg....xD Det sier jo sitt.